網頁

2017年3月13日 星期一

又呃一餐@喜來稀肉

2017年3月13日

感冒仲未清,仲有少少咳,放假前已約好今日食韓燒,無謂令姊妹們掃興啦!
不過我都係唔敢食,叫咗個豬肉飯已經好滿足!

呢間真係唔掂,佢地叫咗燒烤無來到生菜,一問之下話無貨!
如果我地唔問,店員係唔係就咁算數呢?
我地問無其他補償?OPPA先話送飲品囉!

多謝雀雀,真係客氣,專登番嚟請我地食飯,理應我地請你食生日飯嘛!

With Ingkid, Joyce, Christine, Noel, Mandy, FongFong & Kenneth



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言