網頁

2017年3月4日 星期六

一期一會旅行團清邁清萊7天之旅@ Day 4 - 周六夜市 ( Saturday Market)

2017年3月4日

嚟到清邁,點可以錯過當地的夜市,撞啱星期六,梗係要去周六夜市見識下啦!

清邁夜市與台灣的夜市比,台灣真的小毛見大毛,行咗成2.5小時都未行完,行到腳仔軟呀!😂😂

周六夜市主要是從古城的清邁門(南門)出來開始,沿著Wua Lai Road一直延伸到Thipanet Road的路口。

我們以為這個周六夜市很出名,但司機都要參考地圖,
還要把我們落錯位置,她把我們在塔佩門下車,
要我們行多了怨枉路呀!



嚟到清邁一定要試的咖喱麵 (45泰銖),千萬不要錯過呀!
芒果汁 (70泰銖),完汁完味,正呀!


燒雞翼,我鍾意食,呢度早已燒好,但又唔會主動幫你翻熱,我唯有自己動手啦!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言: