網頁

2014年1月21日 星期二

果醋製作班

2014年1月21日

今日LunchTime同事教整果醋
一直都好想學, 但又驚麻煩
今次有機會真人教授
梗係第一時間參加啦!















呢樽係我架

呢樽係同事整比我地試飲的製成品



同事教呢個冇比例, 樣樣都係求其! 哈哈哈
3個月後有得飲喎!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言:

  1. 卡晏E, 想問味道如何,一直想整,但驚製成品味道接受唔到,所以一直唔整住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己整果樽就要等3個月後先知, 同事果樽就覺得好酸, 不過都幾好飲架! :P

      刪除
    2. 好酸? 唔知個胃受唔受得呢? (因為我的胃唔係咁好)

      刪除
    3. 你個胃唔受得就唔好加醋啦! 酵素我估仲好飲, 仲可以整埋麵包呀!

      刪除