網頁

2009年11月13日 星期五

有人請都唔會再去@Fresh Dining Concept

2009年11月12日星期四


阿蘇未介紹之前, 我見睇到"飲食男女"廣告覺得價錢好給引, 已經成日都話要去試吓, 今日終於有時間喇, 約咗大細細妹兩家人去試, 咁啱Mingle又話有興趣, 一於約埋一齊去啦! 未有阿蘇介紹, 只係$88, 比阿蘇搞一搞就加價到$120, 有冇搞錯呀?


四點鐘打電話去Book位, 聽電話果位小姐話Booking已Full咗, 叫我地Walk-in, 我話Walk-in無位咁點算呀, 我地十幾人喎, 去到無位咁點搞呀? 果位小姐就話幫我照Book位喇! 不過去到都係搵唔到我地個Booking囉! 裡面超多吉位!


去到真係好失望, 原來呢度係一個好大的Canteen, 食完野仲要自己拎開d碟,完全冇人幫你執野, 最重要係d食物完全唔掂囉! 燒烤食品要配給, 每人每次限攞兩件, 你好彩就有得分囉! 唔好彩就要等佢半粒鐘才會燒第二樣過你囉! 熱盤又唔熱, 甜品又係要配給, 沙律就比較食得落, 但係其中煙三文魚香芒沙律又係要配給, 我地好多野都分唔到, 究竟我地係嚟食自助餐定係食監獄餐呀?



入場購票就比條手帶作記號, 因為可以唔食Buffet叫散餐!



幸運地攞到燒豬仔骨, 剛燒出來都會唔熱囉, 真奇怪?
千島汁明蝦球, 攞果陣都唔知係蝦
唔食炒飯幾難飽



乾真真的芝士焗青口



燒焦的青魚



燒唔熟的鱔



最好食的菠蘿



配給的Tiramisu



配給的心太軟, 得1/4杯, 心點軟呀?




 


沙田科技大道西8號香港科學園尚湖樓地下


2210 7022


www.freshdiningconcept.com


 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言