網頁

2009年11月16日 星期一

2009生日飯@皇悅33西餐廳 Lunch Buffet

2009年11月16日星期一


今天是最不想參與的生日飯, 如果唔係比面芳芳, 我一定唔會出席囉!


雖然近幾年同事G都有請我食生日飯, 但每次我都唔係好想出席, 因為不喜歡這個人在公司做事的作風, 口事心非, 十分討厭, 如果唔係工作上有求於她, 真的不想與這人有交流囉!


很久沒有到這裡食 Lunch Buffet喇, 因為我對這裡印象不太好, 記得上次來食的時候, 要面對自由行人士惡劣的行為, 真的難以忍受啊!


今次雖然沒有自由行, 成間餐廳只得兩三枱客, 一枱兩位, 一枱四位, 而我地就七位, 唔使爭食啦! 但係食物方面就唔係幾得囉, 選擇少, 質數差, 只有皮蛋瘦肉粥最好食, 可以食飽囉!


最後今餐都唔係同事G找數, 咁啱比佢地碰上酒店經理, 因為花姐在公事上需要為探訪團Book房, 因而與這位經理熟絡, 這位經理知道她們是為我與芳芳慶祝生日, 給我們結了賑, 同事G話遲d再請我地食egg tart喎, 我心諗"唔使客氣喇"! 


 


 


皇悅33西餐廳 Cafe 33
灣仔軒尼詩道33號灣仔皇悅酒店地庫1層
3692 2165


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言