網頁

2009年11月13日 星期五

2009生日飯@大手町

2009年11月5日星期四


今個月在同事們裡有4位壽星, 我都係其中一個, 因為同事N與同事F兩年前左右發生小問題因而開始互不對話, 就係咁樣, 雖然同事F都係今個月壽星, 但同事N都唔會與大伙兒一起慶祝生日, 只會令外請3位壽星食生日飯, 所以今日就係去咗大手町食LUNCH喇!


裝修之後, 呢度多咗一層, 而食物方面都有大進步, 但出餐方面依然咁慢, 可能廚房冇加大到啦!


我今日要咗個魚生飯定食, 魚生好新鮮, 再加了燒牛舌, 超級好味, 下次嚟一定要再ORDER!


 



以上照片用新手機拍攝的!


祝願她倆早日冰釋前嫌! 又可以大伙兒高高興興去玩啦!


 


大手町
灣仔軒尼詩道65號
3110 2018


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 我都要去試.......
    [版主回覆11/16/2009 10:32:00]去啦去啦.....

    回覆刪除
  2. 可惜不但無冰釋到,仲白熱化到有你無我的地步tim。好難搞....
    [版主回覆11/16/2009 10:30:00]唉! 噚晚睇 至8女人心 睇得好開心, 如果我地可以學到人地就好啦!

    回覆刪除