網頁

2009年11月1日 星期日

再給他一次機會@青森二丁目

2009年10月18日星期日


今日又係約咗大細細妹去食Lunch, 大細妹想食日本野, 本來想去酒田, 但細細妹又唔係好鍾意, 改咗去青森二丁目, 呢間舖在初初開舖時去過一次, 感覺麻麻, 但近呢一年放工經過都見有人龍在等位, 即管給他一次機會吧!


時間尚早不用等位, 細細妹一家亦已到場, 看看餐牌, 各人點了自己想吃的東西!


 


特長三文魚壽司雖已不算甚麼招徠, 勝在夠平, $15兩件,
飯細細粒, 三文魚比一般的可做三件呀, 新鮮, 超抵食!


火龍卷一向都是我們的至愛, 不過呢度就唔係好得!


其他的沒有影相, 比起第一次嚟食確係水準高了, 11月將會裝修, 裝修後再嚟食過!








 


 


青森二丁目
上水龍琛路10號地下
2671 1686


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言