網頁

2009年11月2日 星期一

點解又係咁呀@新手機

2009年10月25日星期日


2009年10月23日星期五又係上堂的日子, 路經富臨酒家見到文迪好想食嘅西米布甸, 即刻打個電話比文迪, 話佢知又有出爐, 約定下星期一定要嚟試試!


10點鐘, 放學喇, 打算打個電話比細妹, 點知個電話無晒畫面呀, 黑色一片, 關機再開竟然出現反轉畫面的情況, 唔係咁邪嘛, 部機都係用咗一年左右, 咁就玩完? 無辦法啦, 返屋企睇吓保養過期未啦, 真係又會咁鬼啱, 剛剛過了一個月, 激鬼死! 最神奇係仍然可以接聽來電喎, 淨係唔可以打出!


(我屋企d電器好似知到幾時過保養, 樣樣都係過咗就會壞!)


到咗今日都係要去買個部新手機


百老匯靚仔: 小姐想搵邊款手機呀?


卡旻e: 唔該, 想搵部部千五蚊樓下手機


百老匯靚仔(手持Nokia手機): 加多少少錢, 呢部都唔錯呀! 


卡旻e: 睇睇, 幾錢呀?


百老匯靚仔: $1988, 又可以上網


卡旻e: 我唔鍾意個Keyboard太細 (加上價錢唔啱)


百老匯靚仔: 係唔係一定要Nokia?


卡旻e(我都無話過要Nokia): 唔一定, 千五蚊樓下, 可以打出打入就OK


百老匯靚仔: 咁, 不如呢部Samsung Anycall, 觸控, 好抵$1488, 啱晒你預算


卡旻e: 觸控驚唔係好識用喎!


百老匯靚仔: 唔會! 用用吓就慣喇, 我都諗住買返部比我家姐


試完一輪


卡旻e: 好啦, 就呢一部啦, 不過我要粉紅色



贈品有 M&M's機背穀套裝



4GB Toshiba Micro SD記憶卡



SD Card Adapter



携身充電器



 


買完手機, 見有時間就去埋剪頭髮, 今期想剪回前額留海裝, 點知髮型師話我分界太耐, 頭髮壓得太死, 就算留海都要一段時間先可以無界, 除非做負離子直髮就好d! 我都諗住出年新年會做一次負離子直髮, 問過需時只係2個半小時又睇過價錢合理$450, 好! 就做埋去啦!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 嘩, 呢部唔錯喎...
    喂, 之前果部咁快壞??係咪又係LG ar ...唉..點解LG咁渣ga..我之前果部都係
    [版主回覆11/05/2009 16:53:00]係呀, 咪就係LG囉!

    回覆刪除
  2. 之前我屋企部LG電視都係好快壞!
    [版主回覆09/05/2011 12:46:14]我屋企d電器不論係乜牌子, 過咗保養期就會壞架喇~~

    回覆刪除