網頁

2009年11月1日 星期日

與SaSa攻打四方城@城寨風味

2009年10月17日星期六


在毓民叫了牛肉麵給芳芳, 我地就坐的士到SaSa狗舖開戰喇!
多謝SaSa請食Lunch!


3點左右開始打, 打到8點半左右就去食飯, 雖然今朝出發時有點阻滯, 好彩在四方城上沒有失利, 與SaSa都吃了一舖13么啊! 大戰10圈後贏了$300, 真開心啊!


文迪提議去試城寨風味, 話呢度d燒乳豬好得, 咁啱劉生又有一張1/4隻燒乳豬coupon喎, 想唔去試都唔得啦!


一去到, 門口就好有中國味道, 但打開餐牌又乜都有得食咁喎, 連日式刺身都有, 不過d侍應就麻麻地囉, 唔知係咪我地無要佢介紹d貴價野先至咁對我地呀!


 



三崔四請, 等咗成四五字先嚟到燒乳豬, 唔通真即叫即燒?
不過又唔係好熱喎! 薄薄的脆皮與肉是分開的, 沒有一點肥膏,
片皮又真係幾好味喎, 肉就一定要點醬才夠味!



椒鹽骨好入味又唔油喎, 正!



餛飩雞湯就麻麻地, 上枱時已分配好, 沒有原煲給客人過目,
雞好鞋, 唔係幾食到囉!



白飯用木桶盛載又幾特別喎, 正宗飯桶呀!



擔擔麵, 完全無feel囉!



南瓜芋頭煲, 椰汁味重, 南瓜甜, 芋頭蓉做成波波, 相當唔錯!



火腩班頭腩煲, 火腩係用乳豬頭肉, 班頭腩有點腥!



連廁所都好有中國味道呀!



在門口旁給你看看他們是怎樣燒乳豬呀!



基本上呢度d野都唔錯, 係上菜時間太耐喇!


 


 


城寨風味
九龍城南角道6-6A地下
2718 0801


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言