網頁

2013年9月29日 星期日

大家樂打邊爐

2013年9月29日

今日涼涼地又想打邊爐喇!
約埋大細妹及兩位姨甥仔齊齊去大家樂試吓象拔蚌火鍋
象拔蚌好鬼腥呀!
都係食番穀飼肥牛好味d!




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

17 則留言:

  1. 見到又好想打邊爐呀!~~~~XD~

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 兩鍋 for 我地4個都食得飽飽呀 ^_^

      刪除
  3. 大家樂都幾多人打邊爐喎⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 抵食嘛!$62+飲品$6食得飽飽喎!^_^

      刪除
  4. 我覺得大家樂嘢食難食咗好多, 好耐冇食啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔覺得大家樂d野好食, 打邊爐還可以啦!^_^

      刪除
  5. 回覆
    1. :) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

      刪除
  6. 回覆
    1. 你再試吓, 只要輸入相關標點符號就可以 ;) 如果有問題, 再話比我知, ok? ;)

      刪除
    2. 還未做到在文章頁尾顯示表情符號嘅代號, 我會努力的 :)
      另外想問你在內文都可以顯示表情代號, 是怎樣整呀? :D

      刪除
  7. 真是不得了,小高最愛打邊邊架!
    我真係好餓呀!:(( 卡旻e,唔講住,吃宵夜先!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 食宵夜好肥架!不過你有本錢唔使怕 =))

      刪除
    2. 不是呢 ~ 小高愈來愈肥,但實在太肚餓...吃左半塊麵包,依家再吃桃啫哩!:))

      刪除
    3. 我都忍唔住食咗半個蘋果 :))

      刪除