網頁

2013年9月27日 星期五

分家了!

2013年9月27日

Google+與Blogger分家了!
我還是喜歡以卡旻e身份出現在Blog上
所以之前有D留言不見了
沒有回應真的對不起呀!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

10 則留言:

  1. 哎呀.....我同你一樣都係唔like G+,
    好討厭,
    好想立即分家.
    可恨自己電腦低B咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好蠢架!好彩samwei唔厭我煩教我囉!
      http://samweiblog.blogspot.hk/2013/09/blogger-g_6.html
      你試下參考佢個blog啦!

      刪除
  2. 分家系必然,冇晒之前留言亦系必然.
    我好似系半分家咁, 分咗家冇晒之前留言
    仲有G+, 只取消G+留言功能,
    依家用下用下又習慣.:)   
    <( ̄︶ ̄)>


    回覆刪除
    回覆
    1. 終會適應到!不過我唔知要等到幾時囉!

      刪除
  3. 一刀兩斷, 舒服哂。 雖然無左留言, 但以後日子就方便得多, 遲D我會閂左個G+添呀。依家我的G+只有追蹤我和我追蹤的人才可以睇到咋。

    回覆刪除
  4. 我一早都同G+分咗家~~~~而家follow我先睇到我post

    回覆刪除