網頁

2013年9月2日 星期一

A貨嘉麟樓奶皇月餅

2013年9月1日

早幾日路人R話我知壹週刊出咗前嘉麟樓葉潤發師父訪問
仲要出埋食譜
緊係第一時間試玩啦

出爐外表好鬼掂
但係內涵就太甜喇!









食譜來源:http://hk.next.nextmedia.com/article/1225/17035339
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都幾滿意呀! 不過你冇口福囉 :p

      刪除
  2. 你整番個 setting 比我哋 add 你啦...^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識整呀! 你教下我啦 @@
      摸咗成晚都唔知點整, 暫時搬住d舊Blog先, 好慘呀 :(

      刪除
  3. 多謝分享食譜, 哈哈! 請問點整網頁分類呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好野齊齊享嘛! 我將"標籤"改名為"網頁分類"囉!

      刪除
  4. 匿名者係我BK試下有無改左唔使打驗碼!你個Friend-Chiu話留唔到言!
    伱順便改埋追蹤者為google+咁我先可以add你

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 原來要先在google開一個account才能留言,希望其他粉絲也順利留到言,不要做匿名人

      刪除
    2. 真係要慢慢適應呀 @@

      刪除