網頁

2009年11月26日 星期四

越南之旅~第一天

2009年11月18日星期三

~~~ 第一天:Diamond Plaza - 古董自由街 - 夜遊西貢河 - 海上夜總會 ~~~

XO:今次我又有份跟埋去旅行呀!超開心呀!不過噚晚卡旻e上YAHOO check天氣話胡志明果邊唔係幾好天, 日日都烏雲盍頂, 真係要祝佢地好運喇!



12:25到達機場, 第一時間向領隊報到, 等齊人之後, 領隊就安排我地去寄行李, 跟住就自由活動, 但緊記14:20要登機呀! 14:50點起飛, 雖然上到機都有飛機餐食, 但肚仔又有d餓喎, 都係搵d野食吓好d, Mingle本來話去食麥記, 點知原來已經執鬼咗, 換咗呢間Délifrance, 咁啱又有機場職員專享優惠(Mingle有證件), $10就可以食到指定三文治, 梗係唔好放過啦! 三文治在手, 原來時間無多, 為有邊行邊食啦!



經過Disney Store發現又有特價短T, $240/3件, 第四件都係$80, 買滿$300又有禮品, 拿拿淋揀咗4件, 唔好蝕抵啦!



第一次坐越南航空, 因為細機關係, 所以就要搭多程巴士先可以上機喇!



起初諗住飛機餐唔慌好食, 但又出乎意料喎! 牛肉螺絲粉&北菇魚柳, 起碼好食過香港航空啦!



唔使兩粒鐘就到咗越南上空喇! 天氣好好呀, Yahoo天氣信唔過呀!



胡志明市呢個機場比我想像中靚&大! 越南比香港慢一小時。



呢架就係我地架旅遊巴喇, 成團人有39人, 咁細架, 一定無位淨啦!



康泰都幾細心喎, 每日每人一支水, 唔使日日煲水啦!



電單車隊呀! 真係比佢地嚇親, 半條馬路都係屬於佢地呀! 我地唔識過馬路呀! 導遊要我地提防電單車劫匪, 他們會覷準掛在遊客身上的財物, 然後以高速駛過搶走物件 。雖然不是十分常見, 但還是小心為上。



呢度d電話線, 又係一奇景呀!



Diamond Plaza: 呢間百貨公司與Sogo差不多, 國際名牌, d野超貴呀! 係香港四百蚊左右波鞋, 呢度一個Double呀! 我地淨係去咗超市買咗d零食!



古董自由街: 以前就係買賣古董, 現在已變成手信街了, 買的都是工藝品、刺繡等, Mingle就在此買了一對飲鞋喇! 在街邊發現這個用鋁罐製成的手工藝, 只是US2-US3, 超抵買呀, 雖然平都無買到!



行到街尾見到LV, 這個廣告超吸引, 可惜影得唔靚囉! 對面街就係藝術館, 係唔係好有法國風味呢?



越南的士, 多是七座位呀! (的士:價格便宜,起錶價VDN12,000(約 HK$5.9), 每次跳錶價 VDN1,000。不過也可直接與司機議價,司機一般會說簡單英語。若擔心被濫收車資,可先向酒店查詢大約車費,再與司機議價。)



豪華遊輪海上夜總會晚膳 (乳豬席), 一面品嚐特色美食, 一面夜遊西貢河, 其實就無乜夜景可言, 黑媽媽的兩岸加上船上嘈吵的歌聲, 跟本不是味兒呀! 大概一小時船程快此過吧!



回酒店前, 導遊請我們食這裡出名的法國麵包, 外皮脆脆的, 內裡有豬肝醬、火煺、札肉、青瓜、生菜等等, 好味過遊輪上果餐呀!



薀莎酒店 Windsor Plaza Hotel (5星級), 雖然有點舊, 但算OK啦!



HK$500在這裡就可以換到過百萬盾, 我地終於做到百萬富翁喇!
HK$100對220,000盾, 好多零呀, 好彩有Mingle, 我真的計唔掂呀!



每日都有溫馨提示, 唔驚唔記得啦!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言