網頁

2009年7月28日 星期二

自作主張 @ 朱古力木糠布甸蛋糕

2009年7月6日星期一


我是白骨精39


食LUNCH果陣應承同事今晚整木糠布甸蛋糕過佢地食, 點知文迪又話星期二要放假, 咁即係文迪無口福啦! 諗住放工就去買主要材料雲呢拿條就可以開工啦, 點知塞車, 返到去人家都已經收舖, 買唔到材料即係無得整啦, 唔通文迪落咗咒?


星期二又係諗住放工去買材料啦, 點知放工果陣比老細捉住, 又遲咗, 又買唔到雲呢拿條, 激鬼死我喇! 又唔想同事失望喎, 諗諗吓, 唔做雲呢拿味可以做第二種味呀, 但係我又無資料, 唔知D份量係點樣喎? 為有學肥媽自己試味囉! 就係咁樣比我做咗呢個朱古力木糠布甸蛋糕喇! 又估唔到可以咁成功喎!


星期三攞返去比同事食, 同事們個個食到LAM LAM脷, 淨係得文迪無得食, 因為文迪腰骨痛SICK鬼咗, 又無返工囉, 文迪你真係無口福囉!



呢支就係做朱古力木糠布甸蛋糕嘅靈魂喇!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 好味好味好味好味呀>v<
    [版主回覆08/04/2009 09:34:00](Empty)

    回覆刪除