網頁

2009年7月7日 星期二

牛肉火鍋放題專門店 @ 牛陣

2009年5月18日星期一



某日同事Kitty講開話去咗太子始創中心果間牛陣食牛肉火鍋放題, 我都聽過係APM果間新開張果陣成日排長龍, 我都好想去試食, Kitty話佢食最平果種澳洲牛肉(火鍋HK$100/位; Sukiyaki HK$120/位)都已經唔錯, 值得一試!


就係咁樣, 我就約咗文迪今日去試食, 佢梗係會預埋佢老公啦! 佢地仲話新開張好似有優惠價HK$88喎!



湯底方面分兩種: ShabuShabu (日式湯底、鐵觀音或豆乳湯底) or Sukiyaki (壽喜燒), 本來我&文迪想試豆乳湯底, 不過強哥比較傳統, 唔係幾喜歡試新產品(食方面), 所以我地就揀咗日或湯底! 都係食最平果種! 食完第一碟牛之後, 發現隔離枱食日本和牛(HK$240/位), 搞到我地都好想試吓兩種有乜分別, 如果中途轉又好似蝕咗比佢地, 所以都打消念頭, 留番下次再試!



經我們加工後, 日式湯底就變咗咁樣!



90分鐘後就變咗咁喇, 食完兩碟牛加一碟豬後,我已經清過一次油喇!



第一碟嚟嘅牛都幾似樣喎!



其實豬都幾好食喎, 不過呢度主打食牛, 無理由食豬咁笨喎!



第二碟已有點不及第一碟喇!


Order第三碟就變咗分兩碟, 唔通驚我地食唔落!
事實我真係有點飽, 為有靠強哥才可以歸本喇!


三碟之後, 我&文迪宣佈投降, 強哥繼續努力, 再嚟半碟, 應該歸本吧!



除咗牛、豬任食外, 門口位置還有各種蔬菜、丸類、飯、湯、雪糕任君選擇!
汽水就要HK$15先可以任飲, 咁啱我係飲食男女發現有張HK$1 Coupon, 
咁就慳咗十幾蛟啦! 



我試咗碗雜菜牛肉飯, 勁羶味呀!



雖然係雀巢牛奶公司, 但係我都忍唔住食咗兩球芝麻&雲呢拿味雪糕!


 


 



 


牛陣
九龍太子彌敦道750號始創中心地庫B1 02-06舖
2625 9234


‧放題限時90分鐘, 由入座起計
‧同枱客人需點選同一款放題


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言