網頁

2009年7月8日 星期三

意想不到的貴價漢堡包店

2009年5月22日星期五


 



 


今日又係得番我同文迪去食LUNCH, 我就提議去試吓合和附近果間漢堡包店, 我淨係知道係貴值野, 唔知叫乜名, 就叫文迪上網CHECK CHECK, 佢就話CHECK咗食評唔錯, 所以就決定去試喇!


 



 


無呃你呀!有單為証, 真係好貴呀, HK$65/SET



雖然貴, 但係D漢堡包都只係用嘉頓生命麵包



我要咗SET原汁牛肉漢堡+秘制洋蔥圈+22oz可樂



文迪就要咗SET原汁牛肉漢堡+粗薯條+22oz可樂



用上廉價包也算了, 最慘是漢堡扒毫無肉汁, 比麥記出品更乾爭爭,
而且真的是丁點牛肉味都無喎, 十分之難食,
好彩有咁大杯可樂呀, 唔係都好難哽得落勆個包囉!
反而配角洋蔥圈&粗薯條就好味好多喇!



我地仲要多份特色雞翼, 廿蚊得果三隻中翼!
食落真係好鬼特色囉,  炸到乾爭爭,  雞肉完全無味,
只係靠表面果d又甜又酸又辣嘅汁, 又係超難食呀! 



食食吓發現咗d嘔心野囉, 下圖肥仔係負責煎漢堡扒, 當唔需要煎果陣,
佢就會去洗吓用具咁, 我突然聽到一吓打嘖嚏聲, 隨著聲響方向望過去,
原來就係呢個肥仔發出呀, 重要的是, 他只手紙巾抺手, 並無去洗手,
跟住其他員工叫出口號(每當有客人落完ORDER, 佢地就會叫出口號,
我唔係聽得幾清楚叫乜), 他就回去繼續煎扒囉!



呢間仲係標榜喻為洛杉磯及拉斯斯維加斯最佳漢堡


唔通鬼佬口味特別d


返到公司, 文迪話佢再上OPENRICE睇食評, 原來係超唔掂,
仲話頭先唔係睇呢間食評囉, 文迪真係比你激鬼死呀!



FATBURGER
Unit 2, QRE Plaza, Queen's Road East, Wanchi, H.K.
28918855


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言