網頁

2009年7月17日 星期五

CKY約睇戲 @ RUMMIKUB

2009年6月3日星期三


 



 


早幾日收到CKY來電, 竟然係搵我去睇戲喎! 大忙人都搵我去睇戲? 我同佢開玩笑, 如果有人請咪去睇囉! 佢又好爽快一口答應喎! 咁我就揀咗去九龍塘又一城AMC睇翻生侏羅館2喇!


 



翻生侏羅館2 (Night at the Museum 2)


導演: 桑勒菲


主演: 賓史迪拿,奧雲韋遜,愛美雅當絲,羅賓威廉斯


片長: 108分鐘


 


《翻生侏羅館 2》講述「美國自然歷史博物館」進行去舊迎新大裝修,換上新一批高科技展品,導致「實Q」拉利(賓史迪拿)的一班老古董好友──總統蠟像羅斯福、侏羅紀暴龍化石及羅馬大王屋大維等,統統被移送到位於華盛頓、全美國最大的資料庫「史密森尼學會」存倉。豈料未夠廿四小時,這班嘩鬼已經闖禍︰一單法老王石碑意外令歷史上最猛料的四大惡人翻生,包括天下無敵的法老王五世、美國最臭名遠播的黑幫大佬卡邦、暴虐無道的沙王伊凡四世,以及法國好戰將軍拿破崙大軍殺到,搞搞震冇幫襯!西部牛仔史密夫(奧雲韋遜)見勢色不對,即急call拉利到華盛頓幫拖。沿途歷險驚喜萬分,拉利更與美國首位越洋女飛機師(愛美雅當絲)展開一段魔法良緣……



 


約好在又一城等, CKY先送我一盒RUMMIKUB, 佢話呢個GAME可以預防老人痴呆喎, 佢機構D公公婆婆都爭住玩, 所以都送一盒比我同浩倫玩, 等我腦袋可以清醒D! 跟住我地先到FOOD FEST吉野家食晚餐, 食完仲未夠鐘入場睇戲, 我地就攞盒RUMMIKUB決戰吓先, 比賽結果3:1, 勝利果個緊係佢啦, 日日都同D公公婆婆對戰!




 


好多人話部戲無第一集咁好睇, 笑位唔夠多喎! 咁啱我同CKY都無過睇第一集, 所以覺得都好OK, 如果我地熟識歷史人物的話, 我諗會更好笑!


這盒RUMMKUB真的會令人著魔, 幾乎每晚都要同浩倫對戰過才可安瞓, 就連堅爺亦看不過眼加入戰團!



NONOpanda98
CKY, 今日有戲睇, 又有飯食, 又有禮物收, 好開心的一晚呀!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言