網頁

2009年7月26日 星期日

挑戰難度 @ 紅豆慕思綠茶蛋糕

2009年7月1日星期三


我是白骨精26

差d唔記得今日係公眾期假(香港特別行政區成立紀念日), 晨早8點鐘就醒鬼咗, 無無聊聊發現仲有台灣買番嚟果d綠茶粉係度, 心癢癢又想整蛋糕喇! 食完早餐就去"價真棧"買罐日式紅豆就可以開工整紅豆慕思綠茶蛋糕喇!


我從未成功過整雞蛋糕, 今次失敗原因都係衰係呢一PART, 我已經跟足程序做啦, 但唔明點解個蛋糕係都發唔起! WHY? WHY? WHY? TELL ME WHY?



人家圖片的明明是又鬆又軟的綠色蛋糕, 而我整的是像年糕的質感?
還好的是, 成功把紅豆慕思製造出來呀!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言: