網頁

2009年7月2日 星期四

灣仔維景酒店 @ H1N1

2009年5月4日星期一


 



 


5月1日果晚食完品村返香港就收到風話香港確診H1N1, 需要封鎖灣仔維景酒店!


灣仔維景酒店咪就係我公司附近, 星期一返工&放工唔知會唔會大塞車呢?


 


丰丰鼠2


 


出乎意料之外, 雖然封咗一條行車線, 又無搞到大塞車喎! 淨係見到大班記者朋友圍住酒店門口! 由朝到晚昅到實, 真係辛苦囉!


我放工果陣都走去影張相留念吓啦!



到咗5月8日就係解封日子, 好大陣象呀! 4點幾就要封路, 圍住酒店嘅路&街都要封鎖, 留比酒店被隔離班旅客容易d走人喎! 嘩! 咁樣搞會唔會大塞車呀? 奇怪呀!仲順暢過平時喎!


我都唔執輸, 係巴士影張相記低咁大件事先得, 點知就出現咗張咁嘅靈異照片喇!兩個半透明交警在維持交通!



丰丰鼠46


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言