網頁

2009年6月29日 星期一

勞動節@深圳品村日本料理

2009年5月1 日星期五


 





今日Resena又約我地上深圳食野喎! 問佢有乜好介紹, 佢就話萬象城對面有間叫品村日本料理, 又係任食放題, 我叫佢今次記得打電話訂位, 唔好好似上次咁樣, 去到先慢慢搵呀!


本來約六個人, 點知又得返四個, Liz仲話要上去深圳辦貨, 食飯先至Join我地, 所以又係得返我, Resena & Amy, 咁我地就約去書城行吓街先喇! 跟住再約好食晚飯!


因為未試過係落馬洲呢邊搭深圳地鐵, 咁我地要去果間書城又近落馬洲, 所以就決定搭落馬洲線喇!





影咗相先知原來係入境大堂係唔可以影相呀!


好彩當時無用閃光燈, 無比公安發現, 否則都唔知點算好呀!



深圳書城中心城就係少年宮站D出口



這個書城超大, 行咗成兩粒鐘都係兒童書角落!




行完書城都係時候去食野喇, 再坐地鐵去大劇院站萬象城出口就到品村日本料理



五點幾去到, 又話我地無訂位, 問Resena先知, 佢話訂位果陣, 果位小姐話如果五點半前嚟攞位係唔使訂位, 但偽嚟到又唔係咁講, 咁我地幾時先有位呀?


如果食鐵板加日本料理(RMB148)就要等到七點先有位, 但加多廿蚊食埋西餐就可以即刻有位, 咁即係無得揀啦, 我地一場嚟到唔通唔食咩, 又無理由等到七點先食呀!


好彩西餐部分食品都唔錯, 尤其是果木燒牛柳超正!



魚翅酥皮海鮮湯, 部長推介!都係好介紹, 好彩得半碗, 唔係就飽咗一半喇!



呢個果木燒牛柳, 真係Very Good! 我地第一次叫果碟只有兩件, 我地明明四個人, 都唔明點解比得兩件, 唔通我地普通話真係普通得滯, 所以出現這狀況? 後來開始人多, 出菜又慢, 我地向經理投訴後, 出菜快咗, 份量都正常番!



九孔鮑, 正!


 



刺身都算新鮮, 但甜蝦要了三次才出現!



 



 


深圳品村日本料理
http://www.sznama.com.cn/home.asp
地址:深圳市羅湖區寶安南路,都市名园。即萬象城地下停車場 對面
地鐵 大劇院站 C 出口 上萬象城
Tel :   86 - 0755 - 88839718


深圳书城中心城
地 址:深圳市福田区福中一路,北邻莲花山,南接市民中心(地铁四号线少年宫站)
邮 编:518026
电 话:0755—82893888;0755—23992011;0755—23992018
网站:
http://www.szbookmall.com/


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言