網頁

2009年6月22日 星期一

糧尾有人請食Lunch @ YUYU SUSHI

2009年4月17日星期五


NONOpanda23


 


又到糧尾喇!


平時一齊LUNCH飯局班友仔放咗假,


得返我同文迪去食LUNCH!



文迪:好想食日本野呀!


卡旻e:大姐,糧尾呀,點陪你食日本野呀!


文迪:我真係好想食呀,好耐無食過喇!


卡旻e:無錢呀!食第二樣啦!


文迪:咁你話食乜喇!


卡旻e:咁又唔知食乜好喎!


文迪:咁食啦!食日本野啦!


卡旻e:怕你喇,食就食啦,你簽咭,六十日還款呀!


文迪:好野!咁去邊間食呀?浦和?


卡旻e:唔知係咪換咗廚師呀,上個禮拜祥少請我食,都唔好食!


文迪:大手町?


卡旻e:迫到死,唔好!不如去YUYU喇,你又未去過!


文迪:好呀!



食SET例牌,先送每位兩件三文魚壽司



再嚟沙律



大蜆味噌湯



文迪要咗魚生飯



我上次食過魚生飯,所以今次試吓日式咖喱吉列豬扒飯



YUMMY!


食飽飽,埋單找數,文迪話今餐佢請,我緊係LUR飯應啦!


NONOpanda98


 


P.S. 今日驚喜唔此有文迪請食LUNCH,入到YUYU坐低就見到同TEAM 同事E同十二樓班姐仔食LUNCH,返到公司,收到金水MSN話我知佢又係去YUYU食,仲要係同我老細食呀!真係又會咁鬼啱,唔通呢度變咗係公司飯堂?


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言