網頁

2009年6月10日 星期三

台北捷運之旅 Day 4 @ Shopping Day

2009年3月30日星期一


咁快就到咗最後一日喇!WHY?WHY?WHY?今日點解咁好天呀?係唔係玩我地呀?唔好亂講野!唔係就落雨比你睇,等你SHOPPING都行得唔舒服!



今日無乜特別行程,而且又最後一日,所以就揀D舒服行程喇!咁多日我地都無搭過台灣巴士,我就提議不如去試搭啦,不過只係搭一個站咁大把,由101去到市政府捷運站!不過我有點不明白,點解我見到人地落車先去嘟張悠遊卡?



我覺得台北捷運十分舒適,又乾淨企理,最重要係D台北人好有禮貌,上落電梯時一定係左行右企,排隊上車又一個一個的排隊又好有規矩逐一上車,絕不會爭先恐後,就算無位坐亦不會霸佔預留比有需要人士的坐位,我地就蒙盛盛的坐下去!不過亦有點不明白,點解會咁少人搭捷運,差不多每次都有坐位給我們的!不像香港的要面貼面啊!



嚟到西門町,又見到好多牛牛呀!



今朝又係去西門町,噚晚咁夜去到,好多店舖都已經關門大吉,同埋我想帶佢地去食鴨肉扁,上次食過都唔錯嘛!


去到鴨肉扁一坐低就有位俊男問我地要一隻鵝定半隻鵝,雖然呢度淨係賣鵝,使唔使咁心急呀?商糧後就要了半隻鵝、一碟腎、3碗米粉和1碗麵,今次無上次咁好食,好鬼死UN,不過SaSa一樣食得咁開心,文迪&強哥就拎晒頭!埋單要成NT$780,最豪的早餐呀!



西門町行咗成條街都無乜戰利品,為有轉戰東區地下街



東區地下街位於台北東區精華地帶忠孝復興站至忠孝敦化站間,連通SOGO崇光百貨與明曜百貨,全長七百二十五公尺,共有七個廣場、三十五間店鋪,其中包含了知名大型連鎖書店、咖啡館與服飾店等。當然唔少得阿蘇介紹果間洪師父麵食棧啦,不過唔係食麵,係買牛肉乾囉!我覺得獨立包裝果隻最好食!YUMMY!



文迪話香港八方雲集普普通通,我話嚟到台灣就試吓本土出品又如何!文迪話分別不大,正明處方一樣囉!



食完餃子仲有少少時間,我地就上去明曜百貨的NT$39店行個圈,跟住就返酒店執埋行李就準備去機場LU!



雖然我地係搭七點半航機,點解三點半就要準備到機場?因為要預留時間去第二航廈嘅HELLO KITTY候機室。因為國泰係第一航廈,我地CHECK IN完就搭電車過第二航廈,先可以去到HELLO KITTY候機室,但我突然有個疑問,侯機室要辦理好出境手續先可以去到喎?咁我地點會去到HELLO KITTY候機室呀?



都已經坐咗無人駕駛列車到咗第二航廈,仲有大把時間先上機,為有係度食埋野啦,行咗一個圈,都係覺得點水樓食物吸引D,雖然上次跟團食果間印象麻麻,可能團體餐係會差D啦!痴咗線,公數有錢淨都唔使食咁多呀!無法啦,SaSa樣樣都話要食喎,我地緊係會就下老人家啦!最好味係果個芝麻餡餅,SaSa仲要打包兩個比佢個女做宵夜呀!



本來七點半起機,點知又DELAY,搞到八點先至起機,激鬼死!


呢個滷蛋滷肉飯飛機餐又幾好味喎,雖然頭先食得咁飽,我都可以成個食晒呀!



四日三夜大玩(為食)之旅完滿結束,因為落雨搞到我地PLAN咗D行程都去唔晒,為有等下次有機會補數啦!



下一站:手信編



 


鴨肉扁 (捷運西門站6號出口沿中華路直行)


地址:台北市中華路一段98-2號/武昌街二段2號


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 hrtrt 馬雅小站 sdfsdf xyz遊戲 srrf 遊戲天堂 jhgjgjhgjjj 國中基測

    回覆刪除