網頁

2009年6月18日 星期四

開心復活節@柏晞失蹤事件簿

搞掂咗台北捷運之旅Blog喇!


終於可以寫返過去兩個月要回憶的日子喇!


 


2009年4月10日星期五


 




 


今次係第五次去迪士尼喇!不過都係唔使我出錢,因為大細妹一次都未去過,所以趁佢老公放假就帶埋兩個仔去玩返餐,順便請埋我地去喇,成員包括:老豆、媽子、浩倫、芍曈&Me。


一行9人分兩組出發,強少話要揸車去,但架車又唔夠坐喎,自己一家再加外父外母,都已經超載啦,我為有帶浩倫&芍曈搭公車囉!



芍曈最鍾意坐迪士尼專車,因為可以同佢鍾意嘅迪士尼銅像合照喎!




因為要搭公車,我地就要早一點出發,約定係迪士尼門口等,
我地三個都嚟過最少兩次,早到咗又唔知做乜好,都係影吓相先啦!



終於等到人齊喇,佢地第一次嚟,緊係要做例牌動作:


大門口照張相先啦!




今次門口呢隻花米奇d色都算OK啦,對上幾次襯到d色怪怪地!



平時最招積果個柏緯去咗邊呀?見到咁大隻鋼牙與大鼻就Dup晒頭!


柏緯:媽咪我好驚呀,我唔要同佢地影相呀!




見到心愛巴斯又唔同喎!不過都有d怕羞喎!


柏緯:巴斯係我偶像嚟呀嘛!




我地都影番張大合照先得!



話咁快就到咗食晏時間喇!其實呢度d野又唔係唔好味,係唔夠熱囉!



柏晞失蹤事件簿發生經過:


柏晞佢最鍾意係玩吹泡泡,唔係佢自己吹,係人地吹,佢去追&拍喎!咁迪士尼有d車仔檔放咗d迪士尼人物電動吹泡泡玩具係度,當然會開動吸引小朋友去玩&去買啦!柏晞見到非常開心,就走去玩泡泡,仲要玩到唔願走,佢老豆就格硬拉佢走,搞到柏晞發晒癲,LU晒地,好唔開心!跟住我地就去咗睇《米奇幻想曲》,柏晞&柏緯可能仲細,聽到音響咁大聲好鬼驚,話唔睇要走人,咁佢地一家準備走之制,咁啱工作人員宣佈機械故障,大家都無得睇囉!跟住經過《小飛象》,柏晞&柏緯又話未驚完又唔玩,淨係同隻唔識飛《小飛象》影相就算,影完相之後,大家都有d攰,就坐係公園休息吓,就係呢個時候發現唔見咗柏晞喇!


娟(表情慌張):老公,細佬呢?


強(左望望,右望望):影相果陣都係度架!


娟(黑面+緊張):有無搞錯呀,影完相你無睇住佢咩?


強(驚驚地):我以為佢仲同你一齊呀!


娟(眼帶淚光+大叫):細佬呀!細佬呀!媽咪係度呀!細佬呀!去咗邊呀?


大人就四圍搵,小人就坐係度等!


娟(眼帶淚光+大叫):細佬呀!媽咪係度呀!你快d出返嚟啦!


娟(騰騰震):死啦!細佬都未識講野,有好心人見到都幫唔到佢啦,比壞人捉咗就死啦!(望住老公)叫你睇住個仔都唔掂!


老豆笑嘻嘻抱住柏晞過緊嚟!


我:老豆帶咗細佬返嚟呀!


娟:有無搞錯呀,老豆你帶細佬去玩出聲嘛!嚇死人咩!


我:老豆係搵到細佬,唔係帶咗去玩呀!


娟(攬住細佬):Sorry呀老豆,我驚得滯先至以為你係帶去玩無出聲咋!


老豆:無事,柏晞去返頭先玩吹泡泡果度呀!


娟:衰仔,想嚇死媽咪咩!(打咗兩吓PatPat)


強:衰仔,唔比你玩,自己走去玩咁醒!


虛驚一場!繼續遊玩!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 則留言:

  1. 哈~ 未轉番個channel呀, 搭 公車
    [版主回覆06/19/2009 09:35:00]就嚟三個月啦,向前望啦!
    公車=公共汽車嘛!

    回覆刪除
  2. =.=你細佬咁叻嘅,自己識搵野玩
    [版主回覆06/22/2009 14:12:00]柏晞唔係我細佬,係我姨甥仔嚟呀!

    回覆刪除
  3. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 hrtrt 馬雅小站 sdfsdf xyz遊戲 srrf 遊戲天堂 jhgjgjhgjjj 國中基測 rrrrrrr 軟體王

    回覆刪除