網頁

2009年6月24日 星期三

和合石拜山 @ 邪邪邪

2009年4月26日星期日


 



 


每年清明或重陽,老豆都會約埋佢d兄弟姊妹去拜佢阿爺&父母,咁我地係佢仔女,緊係都要跟埋去拜吓我太爺&阿爺阿嫲啦!


但係就唔會揀正日去囉,因為太爺&阿爺阿嫲個墓地都好遠,係浩園後面山上,我地都會揸車上山,加上正日&前後兩三個星期日政府都會實施封路,所以我地通常都會遲d先去拜山!


我地諗住封路會遲d去,人家都會諗到此一著,所以都係搞到大塞車,所以都唔明政府封路嚟做乜?


約咗親戚們九點半係我屋企樓下出發,五架車浩浩蕩蕩駛去和合石,點知車龍已去到林村迥旋處附近,真大獲!


 



 


十點半終於入到和合石入口,依然龜速行駛,大家都等到發吽豆,突然浩倫有所發現!


浩倫:BaPa你睇吓對面坑渠有舊野郁郁吓呀!(紅圈位置


堅爺:邊度呀?


Ruby:有乜野呀?


卡旻e:邊度郁呀?唔係咁邪呀!


芍曈:我又要睇!



卡旻e:還定依家條車龍郁都唔郁,細佬你攞部相機去睇吓係乜嚟,影低比我地睇啦!


堅爺:好!你地等我影比你地睇啦!


好心急呀!我地係車睇到堅爺表情好古怪又尷尬,究竟郁郁吓果舊野係乜東東?


 



 



 



 



 




 


邪!邪!邪!


原來係青蛙交配呀!


 


 



 


最搞野係,跟係我地車尾d人(其他親戚),個個都好奇我地做乜要落車影相,去到山上第一件事唔係拜山,係問我地攞相睇,個個睇完就---啋!啋!啋!


图片56


拜完山,我地就去咗雲泉仙館食齋喇!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 哇哇哇好核突呀><青蛙本身已經好核突~兩隻一齊仲嘔心~
    [版主回覆07/02/2009 12:23:00]超嘔心呀!

    回覆刪除