網頁

2009年6月23日 星期二

日式放題 @ 金滿家

2009年4月24日星期五



文迪呢個月痴咗線,成鬼日話要食日本野,佢話係網上搵到間超抵食日式放題喎,問吓班姊妹有無興趣啦,點知成個禮拜都無人采佢,搞到佢鬼咁唔開心,我見佢好似想死咁樣,我就話,不如今晚同你去喇,佢當堂醒晒,即刻打電話比強哥,話佢知終於去得成金滿家喇!


 



星期一至四HK$118,星期五六日及公眾假期HK$128,另加10%,再加HK$10可以任飲汽水,價錢方面又真係幾抵喎!



睇吓食物方面又如何?



大致上都唔錯喎,魚生幾新鮮,炸物都OK,尤其是天婦羅蝦好正,雞軟骨都好正,燒物亦食得過,七味雞翼價得推介!



已經食到好飽果陣,文迪先話好想食牡丹蝦&炸三文魚皮,佢話網上都話正,雖然要另收費,我地都決定去馬!


HK$50三隻牡丹蝦,咁嘅價錢都算OK啦,唔可以同北海道比嘛!


HK$10炸三文魚皮,呢個就麻麻喇,炸得唔夠脆,而且有d油淋淋囉!


 


金滿家日式放題專門店
九龍紅磡黃埔新村德民街31號地舖D室
2724 1388


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言