網頁

2009年6月5日 星期五

台北捷運之旅 Day 3 @ 台灣故事館

2009年3月29日星期日


文迪對呢個台灣故事館好有興趣,我就成日搞錯台北故事館,兩個係唔同地方嚟嘛,激到文迪死死吓!本來佢安排第四日先嚟呢度,因為落雨搞到我地又再次改行程,取消淡水&漁人碼頭之行喇!



呢度就係台北車站對面,新光三越&凱撒飯店隔離,都好容易搵到呀!



成人門票有兩種,分別係NT$200淨係包入場,另一種NT$280係包入場之外,仲有NT$150Coupon係裡面比你消費,比多NT$80就可以有NT$150用,有著數喎,我地緊係買NT$280套票啦!(點知好辛苦先至用得完果NT$150呀,因小失大,做人都係唔好咁貪心!)


 


好喇我地就用叮噹百寶~時光機進入時光隧道,去到五六十年代嘅台灣玩下喇!


地方都好大,全個街頭都係室內,分成好幾個地區!唔理得咁多,見路就行啦!



呢隻蕉仔應該係呢度代言人,每個各落都會有大大小小的蕉仔出現!



以前d青少年都有好多地方唔去得喎!


係第077號防空避難室,定係第770號防空避難室?


白雪公主好似肥咗d喎!



上圖:有錢人子女揸嘅三輛車


下圖:富豪子女揸嘅電動三輛車



我都要試吓地踎街邊檔風味!


台灣比日本統治過,幾有日本Feel!



真係有戲睇呀,當日做緊Disney卡通卡呀!



老豆都有一部咁上下嘅相機呀!


SaSa要揸老爺車返酒店喎!


套水手裝好靚呀!



呢間補鞋舖都幾大間喎!


我小學果陣都係坐呢個位置呀!


當然唔少得有個紅A水壺啦!台灣唔知用乜牌子呢?



參觀完畢,我都係鍾意香港歷史博物館多d,好Feel D嘛!



跟住又係搵食時間,我地順道係統一元氣館Shopping,然後就到五樓銀座和幸食晚餐,因為見到有個相撲火鍋想吓嘛,諗住同SaSa兩份食,原來都唔係好大啫,相撲手點夠食呀?!同埋呢間野有每人最低消費,所以我地都要叫咗4個餐!



今日行程好鬼死攰,本想早d返酒店休息,又無落雨喎,諗諗吓聽日就係最後一日,都係去埋西門町買咗手信先得,快手快腳搭捷運去西門站,我地要搵港記酥皇店,文迪話呢間好食過維格烘焙喎!無所謂呀,又可以試吓喎!



係港記買完野,文迪想搵埋佢阿媽介紹果間豬肉佬買杏仁黑豬肉乾,又係紙咁薄果種,明明話係附近,但係我地左搵右搵都搵唔到,唔知係咪黑得滯見唔到呢?最終要放棄,跟住就搭的士返酒店,在途中先醒起SaSa無去過台北101,返酒店放低手信再去101,點知原來收十點,店舖九九十十都已關門,觀景台9:15之後就無飛賣喇,仲諗住趕得切睇晚景添,無計啦,為有返酒店執行李,準備聽日返香港啦!



Day 3 END



下一站:繼續Shopping



台灣故事館

台北市中正區忠孝西路一段50號B2 ( 統一元氣館地下二樓,台北火車站正對面)


電話:(02)2388-7158


營業時間:每天10:30 ~22:00 ( 最晚進場時間是21:00 )
http://www.taiwanstoryland.com.tw/

統一元氣館
http://www.kmall.com.tw/hotnews.asp


港記酥皇店
台北市漢中街6號之2
訂購專線:02-2375-1967
傳真:02-2370-7660
http://www.twkongkee.com.tw/action.php


台北101
台北市信義路5段7號
http://www.taipei-101.com.tw/index.htm


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言