網頁

2009年6月4日 星期四

台北捷運之旅 Day 3 @ 哆啦A夢樂園

2009年3月29日星期日



嚟小人國主題樂園目的為咗乜?唔係玩機動遊戲,唔係為咗睇微縮影區,最終目的係為咗今年1月22日開幕,全球唯一由日本小學館集英社製作株式會社獨家授權哆啦A夢樂園


雖然我唔係超級粉C,但係叮噹(哆啦A夢)、大雄、靜宜(靜香)、技安(胖虎)、阿福(小夫)係陪住我長大,淨係得大雄無轉過名!我最羡慕大雄有個咁好良伴,叮噹周身百寶,每當大雄遇到任何困難,只要叮噹係佢個百寶袋攞d百寶出嚟,多數都會迎刃而解,幾開心呀!


第一時間就要睇睇專門店有乜新產品先!



真係你講得出都會有咁滯,電腦產品、家品、小型家俱、衫褲鞋襪、當然唔少得小擺設啦,如果金水嚟到都唔知點算好囉!想唔出血都唔得呀!



入口處仲有咁多印仔任你印,仲唔開心死你!


跟住一定要去哆啦A夢故事館感受一吓身處在哆啦A夢的世界啦!



行完故事館,差不多一點鐘,開始肚餓喇,就係樂園搵間食肆醫咗肚先啦!



又無諗過d食物又幾好食喎,不過呢度有樣野好奇怪,清水都唔會比杯你,要飲水就請購買啦!


因為行程緊迫,我地仲要去淡水及漁人碼頭,哆啦A夢握手會哆啦A夢樂舞秀都唔夠時間欣賞,越諗越可惜呀!有機會再嚟過,等我呀!(聽聞話去到6月30日,如果真係就無機會囉!)


兩點半左右先有車返回景安捷運站,仲有時間就行吓園內店舖啦!無乜特別野好買,真係得個行字!


雨勢持續,車又遲到,我地又要改行程,決定唔去淡水及漁人碼頭,改去台灣故事館,話晒室內唔使比雨淋嘛!



返到景安捷運站都四點幾喇,SaSa見到站內有間麵包舖,又話要食喎,睇個樣都唔錯,揀咗兩件嚟試吓!栗子味又唔夠栗子味,特濃芝士都唔係好濃,不過又唔係好差,都食得吓!



下一站:台灣故事館


 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 則留言:

  1. 我想在高鐵桃園站去小人國, 有車去嗎 ?
     
    [版主回覆07/02/2009 12:22:00]http://www.woc.com.tw/web/html/05traffic/01.asp
    你可以參考以上網址!

    回覆刪除
  2. 我想問你們玩了幾個鐘??
    [版主回覆07/06/2009 10:00:00]我地太概11點去到, 兩點半左右走囉! 如果唔係落雨就會晏d走啦!

    回覆刪除
  3. 我都好想去叮噹館呀!留番D資料比我!
    [版主回覆07/13/2009 09:48:00]你可以參考 http://hk.myblog.yahoo.com/wym1115carman/article?mid=830

    回覆刪除
  4. 我有6所8歲小孩同行,小人國樂園適合嗎?
    [版主回覆07/28/2012 12:34:23]小人國樂園好適合小朋友的樂園呀, 不過e+冇咗哆啦A夢樂園喇

    回覆刪除
  5. 謝謝你的回應
    我一心唸住睇哆啦A夢樂園,冇咗哆啦A夢樂園咪好dry? 還值得去嗎?
    [版主回覆07/28/2012 17:16:54]好唔好玩真係見仁見智, 這裡有機動遊戲及世界縮影, 你可以參考吓佢個網站再考慮啦~~
    http://www.woc.com.tw/

    回覆刪除