網頁

2009年7月17日 星期五

木糠布甸與木糠布甸蛋糕

2009年6月7日星期日


 



 


幾年前與同事去澳門食過沙利文果度嘅木糠布甸蛋糕, 覺得超好味, 咁啱大細妹話想食木糠布甸(軟身), 但係我淨係有木糠布甸蛋糕(硬身)食譜, 唔理得咁多, 照買料試做, 做咗先算啦!


材料:
瑪利餅 150克
淡忌廉 500毫升
煉奶 100克
雲呢拿條 1條 (取其籽)
糖 1湯匙


參考資料:http://www.leisure-cat.com/frm_1481.htm





嘩! 原來果條雲呢拿條咁鬼貴, 要成HK$24呀! 不過果陣雲呢拿味又好鬼香喎! 取咗籽後, 我都有留番個外殼嚟做咗樽雲呢拿糖, 留返下次用都好呀!


大功告成! 做咗兩底有木糠, 浩倫話唔想要木糠, 所以就做兩杯無木糠!



可能低層d木糠太多喇, 切出嚟就散開晒, 有點樣衰衰囉, 不過味道又唔錯喎! 質感都好有澳門FEEL!



屋企成員個個都話好好味, 除咗大細妹, 佢話都係鍾意食軟身果種喎, 無TASTE!



第二個禮拜日, 細細妹又叫我再做, 佢話佢老公無食過喎! 今次與芍曈一齊做, 個傻妹仲話做得好開心好好玩, 叫我下次做蛋糕記得預埋佢果份喎!奇實上次做心太軟佢都有份幫手啦!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 則留言:

  1. 辛苦晒>3<
    真係勁好味呀
    [版主回覆07/20/2009 14:44:00]真係幾辛苦呀, 不過食得你地咁開心就舒服晒啦!

    回覆刪除
  2. 又唔留番D比我))))))
    [版主回覆07/20/2009 14:44:00]係你無口福呀!

    回覆刪除
  3. 我都試過整, 不過重未成功ar
    [版主回覆07/21/2009 11:27:00]繼續努力啦!

    回覆刪除