網頁

2017年4月19日 星期三

相聚一刻@Brunch+Movie+Dessert

2017年4月19日

今天請假與兩位老友聚一聚!

11:00到佐敦Studio Caffeine食個Monster All Day Breakfast ,好豐富,可以一次試晒所有野,又好味,連我不太喜歡的黑松露薯蓉都清埋,加埋飲品$108,我覺得好抵呀!但有一點不合格,就是用膠杯盛裝凍飲囉!

13:25到油麻地百老匯電影中心睇《一念無明》,我以為是一套催淚戲,只有一點眼濕濕。對躁鬱症不是很了解,戲裡有兩句對白要好好反思,《我唔係要你地幫,只想唔好圍埋踩多兩腳》、《其實係唔係乜都可以外判比人做?》

15:30到太子海記合桃坊甜品,繼續吹水,傾到16:30先散會!

好充實好開心與兩位老友渡過了這一天!✌✌✌
P.S. 多謝劉太手信!多謝KY請食甜品!😗😗



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言: