網頁

2017年4月3日 星期一

兒時友伴飯局@唐宮小聚

2017年4月3日


今晚傾得很開心,邊食邊講,笑足整晚!當中有兩位雖然唔係太熟,只知道大家住在那個位置,但已經鈎起各人童年很多回憶,往後的日子應該會更加了解呀!

with Mei Yee Hung, Yvonne Tang, Meimei Tang, Kitty Siu, Yi Kuen Wong & Dobe Lai


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 好開心見到你地有聚會。 呢間的點心好別緻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我應該要多謝你呀!唔係你在FB ADD我做FD,仲帶埋我去旅行,就唔會識到雀后!
      識唔到雀后就唔會比我兒時友伴發現我在FB的蹤影!
      就係呢種緣份把我們重聚呀!
      多謝你! I love you!

      刪除