網頁

2017年1月26日 星期四

失驚無神呃一餐@Le Cafe Du Mont Blanc

2017年1月26日


正在諗梗Lunch食乜好,老細突然出聲,不如帶我地去食法國餐,仲要去到渣甸山,我地點會拒絕呢!多謝老細好介紹!

濃濃的蘑菇湯,唔係金寶湯!
老細的洋蔥湯,芝士碎另上,唔似普通的只配法包!味道十分夾!

我唔係好鍾意食熟的三文魚,怕鞋十十又有腥味,但呢件三文魚好鬼正,似熟非熟,似生非生,完全唔鞋唔腥,好食到飛起!👍👍👍👍👍👍👍👍😋😋😋😋
連配菜的薯仔都好鬼正!

春雞醃得好好,蜜糖芥末好入味!

老闆娘話剛運到新鮮青口,老細又話要試,我未食過咁肥美的青口,個忌廉汁令人會食多幾隻,配意粉或麵包真一流!

甜品是法國士多啤梨焗蛋,好香蛋味!

With Eddie, Roni & Kenneth





今日仲收到好多賀年禮物呀!

多謝KenKen新年禮物@齒來香蛋卷!😘


好耐無食過糖環喇!多謝雀雀送上自家製賀年食品!


謝謝多多布袋澳柴火蒸年糕!


多謝威兄送我至愛的馬蹄糕!


多謝長洲士多老闆娘,返到屋企換個盆就搞掂!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言