網頁

2014年3月2日 星期日

我要做大廚

2014年3月2日

今晚手痕想做大廚
琴晚巡Blog見到翠兒姐的煎藕餅
睇到我流晒口水
第一時間下廚啦! :D
我仲加咗D豬肉
仲有涼拌雞絲粉皮包、糖醋骨、蒜茸少白菜




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言:

  1. 嘩!真係成個大廚喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你地分享食譜, 我先有機會做大廚架! :)

      刪除
  2. 早兩日我都想整煎藕餅,但又怕honey唔多吃...所以又要諗過煮其他!
    大廚出馬,碟碟都吸引 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮到佢鍾意食為止, 大廚真係唔易做架!

      刪除