網頁

2014年3月5日 星期三

祥少生日飯局@Le Chef

2014年3月5日

今日約埋叻叻 & KenKen請祥少食生日飯
梗係要食好D啦
我就揀咗公司附近的維景酒店內的Le Chef
呢間我覺得好抵食
又多野食
西班牙頂級黑毛豬火腿、三文魚+雜錦壽司、雪蟹腳、燒羊架
都係我至愛
淨係食呢D已經回本啦! :D





灣仔軒尼詩道41-49號香港灣仔維景酒店M字樓
Lunch Buffet $188
早一日訂位有 10% off
早兩日網上訂位有 15% off
如果係會員更可以多 5% off
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言:

  1. 卡旻e,早上好!Good ~ 早兩日訂折扣再多d,好抵食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 抵食又好食, 你有時間都去試下啦! :)

      刪除
  2. 請問食家卡旻黑毛朱和普通朱有咩分別,質感/味道/樣子?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係食家, 我係為食家, 哈哈哈!
      我唔知有乜分別喎, 淨係知係貴野囉! 只要係好食就得啦!

      刪除