網頁

2009年1月19日 星期一

大日子@快樂小蜜蜂

2009年1月10日星期六


小马


今日係黃芍曈大日子,正式成為"快樂小蜜蜂"喇!


 



呢度就係黃芍曈每天上課嘅地方



咁啱黃浩倫今日又係家長日,佢阿媽唔可以兩頭走,


所以由我呢個姑媽去參加芍曈成為快樂小蜜蜂宣誓儀式喇!


今日咁鬼凍,又要晨早起身,


仲要去到青衣咁鬼遠,雖然話有專車接送啫,其實都係唔係好想去!


鬼叫佢係我姪女咩,唔去就無人同佢影相留念喇!



誓 詞


我是快樂小蜜蜂
我愛我的家庭
我喜歡我的朋友
我愛大自然
I am a Happy Bee.
I love my family.
I love my friends.
I love nature.


 



小马


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言