網頁

2009年1月6日 星期二

每年一度@花鳥蟲魚展

2008年12月28日星期日


今日姑姐&姑丈唔使湊孫,所以入嚟上水搵老豆飲早茶,


我見都兩個月無見過兩位老人家,


一於跟埋去歎茶,約咗十點鐘,老豆負責搵位(佢識得人嘛),


我好準時呀,不過姑姐&姑丈最勁,九點鐘就入到嚟,


佢地驚我未醒,所以都十點先到茶樓找我地!


期間姑姐講咗好多佢地細個果陣d生活趣事(老豆好少講)!


笑到我肚痛,原來老豆咁鬼奀皮!不過就好有義氣!


唔知係咪年紀大就會喜歡懷舊呢?


飲到十二點零鐘,姑姐&姑丈話去粉嶺參觀"花鳥蟲魚展",


反正我又得閒所以跟埋佢地去喇!


今年比往年的沒有太多東西好看,可能禽流感關係,少了"鳥"的部分,


"花"亦沒有什麼特別可觀,"蟲"亦是往年的東西,本人覺得較為特別的,


是"魚"的部分,"神州七號"你見過未?


怪怪的大魚,有點像中華鱘!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 則留言:

  1. 花鳥蟲魚展<---原來有d咁ga展, 我都係第一次聽..好搞笑

    回覆刪除
  2. 我都唔記得係幾時開始有這個展, 我中學時期已經存在, 每年聖誕期間就會出現, 記得細個果陣睇得好開心, 現在的有點悶!

    回覆刪除
  3. 點解咁耐都唔update架~~﹖

    回覆刪除