網頁

2009年1月21日 星期三

新年食品@炒米餅

2009年1月17日星期六


 


仲有一個星期多就新年喇!舊年阿媽買咗d炒米餅番嚟,攞咗d返公司比同事食,


個個都話好鬼正, 果個NatNat仲要我幫佢買埋比佢d親戚朋友!


你又問, 佢又問, 今年係咪無炒米餅呀?


有有有, 我未得閒去買啫, 又唔想好似舊年咁, 要阿媽攞到死死吓!


前幾日已經叫咗阿媽買咗十包喇!好重呀!



 


我有備而戰呀, 帶定旅行袋, 問清楚阿媽店鋪正確位置, 出發!



卡旻e:婆婆有冇三十包炒米餅呀?


婆婆:有有有,多多都有!


卡旻e:計平d啦!


婆婆:邊有得平呀,五十包都無得平呀!已經好平啦,仲想平!


註:我估計婆婆有八十歲,中氣十足,我咁惡都唔夠佢嚟呀!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言