網頁

2009年1月16日 星期五

五隻嘩鬼@雲泉仙館

我唔係停Blog,只不過一月份係我最忙的月份,又要出"社情",又要出"職業博覽",又要出"人間熱線周年報告",全部都話要農曆年前做好喎!幾乎屎尿都唔得閒去痾呀!就大家見諒呀!




2008年12月14日星期日


媽子話呢期雲泉有菊花展,見今年新年無去到食齋(我地好多時農曆年都會去果度食吓齋),所以就約吓細佬妹有無興趣喇!


個個都話好好好,淨係得老豆同強少要開工去唔到!



呢度d齋菜都唔錯嫁,其實我地最鍾意都係d白粥,又滑又綿,


最重要係任食,掛住食唔記得影相!(每款都係$65)



食飽飽就去睇菊花喇!今期條龍好勁呀,仲有隻鳳呀,隻翅仲會郁郁下!



嚇人的花仙子,柏晞見到掉頭走!



荷花池無荷花,只得凋謝了的荷葉,突然發現釣魚翁,


我亦給他發現,只影得一張相!



表妹你去咗邊呀,快d過嚟一齊影相啦!



見到石雕發晒癲,係都要同'隆隆'影相!



影這個最搞笑,用了4部相機都影唔齊5隻嘩鬼的樣子!


實有一個唔聽駛!


悠嘻猴
悠嘻猴
悠嘻猴


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 我係你fans黎架嘛
    [版主回覆01/19/2009 10:09:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 嘩, 果幾粒豆釘好得意呀 ...不過如果要我一日對住佢地, 我諗我會.....謝晒ar
    [版主回覆01/19/2009 10:13:00]對一日可止謝呀!簡直想死呀!
    第時你就知, 你阿哥有兩粒, 家姐又兩粒, 堂妹又兩粒......
     

    回覆刪除