網頁

2009年1月19日 星期一

2009年@第一個工作天

2009年1月2日星期五


春节QQ表情


唔好以為老細放假就可以放鬆吓,原來唔係!


佢放假前就交低晒要做呢樣要做果樣,呢樣又話要出,果樣又話好趕!



如果唔係張6仔唔生性,我就唔使咁慘啦!



好彩今日有人請食Lunch,心情都好D!


本來訂咗去富臨飲茶,點知去到先知我地個Booking No.唔係我地喎!


問個阿姐咁點先,我地五個人明明有訂位,依家又變咗無位喎!


個阿姐忙到七彩,淨係叫我地等等,大姐呀!Lunch Time九百幾人等位,


要等到幾時呀?我地為有轉馱啦!阿Ken以9.8秒跑去喜萬年,


叫佢個契妹比張枱過我地,嘩度又係鬼死咁多人,好難有位喎,


最後佢個契妹比咗員工尾枱食飯個位置過我地,如果唔係都唔知等到幾時!


好似文迪佢地咁,訂咗枱都等咗成半粒鐘先有位,到時好多點心都無啦!


花姐仲搞野,訂咗枱又遲到喎,人家緊係比唔到枱佢地啦,


叫芳芳幫佢地攞定蛋撻仔先,唔攞定真係會無得食!



叫咗第一輪點心,想食果d都食唔到,不過有得食都好彩喇,


SaSa都不知食得幾開心,祥少話食得差不多,要去B仔記球場練射籃,


都唔知有乜好練,班後生仔都唔練,你d老將練得咁辛苦為乜?!


Ken哥好似唔夠皮,仲想叫個炒飯食,我地齊話唔好預我,搞到佢都唔敢叫!



最後都要講句


多謝

感谢道歉
NatNat!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言