網頁

2009年1月2日 星期五

深圳半天遊@點解會去大漁呀?

2008年12月27日星期六


Resena上兩星期打電話比我, 佢上深圳做野過關果陣見到有個鐵板燒廣告好吸引,


話帶我地(6個姊妹)上深圳試新野, 點知得我 & Amy得閒,


無所謂啦, 任食都係要比咁多錢, 三個就三個啦(不嬲都好難約齊人)!


約咗三點鐘上水港鐵站等, 過關再搭深圳地鐵!


點知個傻婆話無抄低地址, 過到深圳先再睇番個廣告喎!


比佢激鬼死, 出到深圳, 人家個廣告牌已經換咗第二樣喇!



Amy一心想試鐵板燒嘛, 無辦法啦, 為有去我地去過嘅"大漁"囉!



先到老街站(東門) Shopping, Resena帶咗我地去太陽廣場,


衫褲鞋襪無樣啱(因為好貴呀), 為有上頂樓書城行吓啦,


雖然幾蚊本, 咁都用咗我成舊水, 買咗d學習書比d姪甥睇喇!


(記得帶環保袋上去呀, 佢地d紙咁薄嘅膠袋要收錢嫁)



行到五點左右, 係時候過科學館站喇, 因為我地無訂位, 驚住無位呀,


五點半去到, 好彩無乜人(六點鐘就坐滿晒人, 好恐怖呀!),


我地得三個人, 一定唔會比房我地, 我地又無訂位,


所以安排我地坐大廳, 無得對住個鐵板, 真係好唔妥咁,


Order咗d野又亂晒龍, Order咗三四次都無得食, 有d燒烤食品仲有D凍!




足足食咗三粒鐘, 今次又唔覺得油膩喎, 唔通上次果個師父仔未學滿師?!


途經島之吉, 見到d賀年飾物又平又靚, 忍唔住又買咗幾樣喇!



米奇花燈RMB12.8(我估係上年貨尾, 所以咁平)


吉祥魚 & 發財魚各RMB2.8(手工都唔只啦)



行行吓見到d紙巾又幾靚喎, 又唔係貴, 又買埋!


Winnie the Pooh RMB5.2, 公主&米奇各RMB5.8



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 褲鞋襪無樣啱(因為好貴呀)<---計埋兌換價, 而家响大陸買野真係越來越貴

    回覆刪除
  2. 所以我好唔明, 成日話大陸工資低, 咁佢地點樣消費呀

    回覆刪除