網頁

2015年3月22日 星期日

又中伏的團購@雷公田農場

2015年3月22日

話咗唔好再買團購啦!點解係都要買喎?

事原係在1月份見到有團購去下白泥睇日落+海鮮餐都係二百蚊左右,梗係心郁郁啦!即問有興趣人士去唔去啦!大E、細E、路人R都話好呀!夾好日子後就係今日出發啦!等咗兩個月就收到旅行社通知因天氣不適合要改期或改團,若退團就要與團購公司付回款項!

唉!改期,我們又夾唔到日子、退團又麻鬼煩,為有改團啦!問有乜團可跟啦!
得兩團揀:1. 林村祈福食盆菜 2. 石崗賞木棉食韓燒,兩團都唔係好啱,但都要揀,為有揀2.啦!

就係咁,今日變咗元朗一天遊喇!行程包括:雷公田農場、韓燒、紅磚屋、石崗



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言