網頁

2012年7月15日 星期日

澳門水舞間珠海純玩二天團@山度士葡式餐廳

2012年5月18日

因為呢個團唔包晚餐
所以睇完水舞間
我地又去搵食喇
嚟到澳門梗係要試下葡國菜啦
同事介紹我嚟呢間山度士葡式餐廳
下午果陣係官也街訂定位
我地又要坐專車去官也街喇~~

在專車上看日落




嘩! 好多人呀
好彩我地有訂位



餐廳裡邊掛住好多葡萄牙的東西



食飽飽
又到買手信時間



跟住就過關去返珠海拱北口岸
等導遊接我地返酒店喇


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言