網頁

2009年8月31日 星期一

第一次接觸@電動麻雀

2009年8月21日星期五


我是白骨精39


今日收到珞媽來電


珞媽:你今晚得唔得閒呀?


卡旻e:有乜事可以幫到你呀?


珞媽:無呀, 想約你打麻雀囉!


卡旻e:真係有腳打麻雀? 你唔好挑起我條根, 跟住話無得打喎!


珞媽:就係爭隻腳呀! 重要打電動麻雀呀!


卡旻e:無打過電動麻雀喎!


珞媽:好好玩架, 打唔打呀?


卡旻e:好呀! 我放6點喎!


珞媽:無問題啦, 放工一齊去啦!


卡旻e:OK, 殺你!

珞媽:好, 一陣見!


卡旻e:一於咁話!



第一次接觸, 好得意, 無咁嘈, 又快, 感覺真係唔錯! 不過佢地臨時想打麻雀, 因為太遲訂枱, 所以無房比到我地, 只在大廳間上屏封, 我們的位置還在關二哥前面呀!


11點半剛好打完8圈, 因為我要趕尾班車, 所以未計數就走先, 爭少少就搭唔到呀, 好彩走快兩步呀!


因為我淨係知道我係大贏家, 所以星期一返工就問佢地我贏幾多(HK$180), 剛好贏餐飯呀, 真係好, 有得食, 又有得玩, Happy! 贏咗錢梗係要請佢地食Egg Tart啦, 唔係下次唔預我玩就弊家伙啦!


我是白骨精50


 


金閣會 (豪華雀房)
灣仔駱克道191號京城大廈3樓全層 (港鐵站A1)
Tel.: 2827-1111


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言