網頁

2009年8月28日 星期五

與友相聚@夜上海

2009年8月20日星期四


 


今晚約咗3個朋友出嚟吹吹水, KY提議到尖沙咀海港城夜上海。我 & Kitty先約埋Maggie地鐵站等, 估唔到今次KY會先到, 我地3個搵咗好耐先至搵到呢間夜上海, 去到門口黑媽媽, 已經覺得好高檔(鄉下妹出城), 服務都唔錯呀, 兩個鐘內換咗四次碟呀!


 


相當貼心, 有小椅子相伴


杯&碟好別緻


極品XO醬, KY話佢上次嚟都食咗一大半, 門口有售$100/樽,
去嚟送飯一流, 不過我地齋食都食咗樽半呀! 回本呀!


泡菜:有點像韓國式的泡菜, 我覺得更好味!


生煎飽:夠juicy, 飽皮夠鬆, 個底又煎得香口! KY食咗兩個呀!


乾扁四季豆:汁夠濃味, 豆又煮得稔, 唔錯!


上海粗炒:雖然都好味, 但我就食唔出KY話果種, 食出兒時口味喇!


崧子雞米配叉子燒餅:祥記嘅炸菜肉末食得多, 呢個叉子就唔夠祥記正喇!
雞米係乜嚟呀?


煙燻小黃魚:唔係好夠煙燻味, 普普通通啦!


燻蛋:D蛋黃半生熟好靚, 一樣唔夠煙燻味, 比小黃魚好少少啦!


鎮江肴肉:有一入口即融化感覺, KY話超超超好食!!


醉雞:肉嫩酒香, 正!


蔥爆牛肉:呢個最差!


清晒枱面所有食品, Kitty & Maggie話無甜品唔夠完美, 但呢度又揀唔喎!
為有轉戰滿記啦!


KY佢減肥放暑假, 所以今晚食得最開心, 最開胃, 雖然係咁,
但去到滿記我 & KY都食唔落甜品, 我果晚飽到兩點都仲未瞓得著呀!


呢餐食咗$800左右, KY有張$100 Coupon, 每人平均都係$175, 值回票價!


 


夜上海
尖沙咀廣東道馬哥勃羅香港酒店6樓
2376 3322


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言