網頁

2009年8月25日 星期二

與企鵝齊溜冰

2009年8月18日星期二


 


浩倫話好想去溜冰, 咁啱睇到Blog友JJ剛剛與她兩個契女到圓方溜冰場編Blog, 問咗JJ一些資料後就決定帶浩倫&芍曈走一趟喇!


本來有一程巴士(270A)就可以到達圓方Elements, 但係諗過要成個幾鐘車程又好似長咗d喎, 搭港鐵到九龍站又要左轉右轉先至得, 後來諗起港鐵新開西鐵線, 東鐵線去到紅磡轉西鐵線到柯士甸站行十分鐘左右就到圓方, 都算方便啦! 起碼慳咗半粒鐘嘛! 


十一點九去到, 玩到一點半, 佢兩個雖然攰到七彩, 但梗係玩到唔想走啦, 我又無份玩嘛, 齋同佢地影相都攰死我啦, 呢個商場d野又唔係好啱我喎, 下次早d嚟再玩過啦, 兩點前經濟d嘛!


 




回到家中........


浩倫:姑媽, 我PatPat好鬼痛, 想彎腰都彎唔到, 兩隻手臂又酸又痛呀!


姑媽:幫你揸d按摩膏就可以舒緩吓, 咁就無咁痛啦! 溜冰果陣見你跌完再跌都話無事, 而家返到嚟就話成身散晒! 下次仲去唔去呀?


浩倫:係唔係聽日再去過呀?


芍曈:我又要去呀!


姑媽:睇嚟你兩個真係好鍾意溜冰喎!


浩倫:係呀!


芍曈:係呀!好好玩呀, 有企鵝陪住仲好玩呀!


姑媽:叫爸爸星期日帶你地去過啦!


The Rink
香港九龍尖沙咀柯士甸道西一號圓方商場地下層
2196 8016
租溜冰鞋:$10/一對
租企鵝:$20/一小時
入場費:$0.6/一分鍾(10:00-2:00) $1.0/一分鐘(2:30之後)


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言