網頁

2009年9月1日 星期二

與他第二次約會@楊俊文

2009年8月23日星期日


約! 約! 約! 好難約! 俊文媽咪話H1N1大流行, 帶俊文出街好麻煩,
放工又驚太夜, 最好等到俊文識行識走先帶佢出街喎!


卡旻e:俊文媽咪你使唔使咁緊張呀?


阿姐話就晒你, 就搵個星期日, 你屋企附近夠方便啦! 唔好推啦!


FB真犀利, 好耐無見嘅劉力媽咪都出現呀, 一於約埋佢出嚟啦!


7個月大的楊俊文


 


俊文:媽咪, I Love U!


 


俊文:卡旻e, KY ee話你好似我菲姐姐呀, 不如我叫媽咪請你啦! (左上)
俊文:你就係劉力媽咪呀, 第一次見你呀, 你好嗎? (右上)
俊文:Kitty ee, 你抱得我最舒服呀! (左下)
俊文:媽咪, Lisa ee佢著低胸裙, 我唔敢望呀, 我驚比佢知我有你遺傳呀! (右下)



俊文:媽咪, 救命呀! 都唔知 KY ee佢想點, 將我舞嚟舞去,
第時我豆雞就搵佢算帳啦!


同俊文Happy完, 各位ee都要走下一場, 我&珞媽就去搭港鐵, 途經商場, 見到我最鍾意嘅婆仔鞋呀! Made in Japan Size 分 L, M, S, 拖鞋就話分大中細碼, 原來婆仔鞋都係咁樣分, 試著又好舒服喎!買兩對有9折, 我&珞媽各買了兩對, 珞媽果兩對梗係唔同款啦!


紅色:HK$498 灰色:HK$568



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 乜俊文DeeDee大得咁快架~~
    [版主回覆09/02/2009 10:01:00]係囉! 話咁快就7個月喇!

    回覆刪除