網頁

2009年9月3日 星期四

開學了@CS4

2009年8月28日星期五



兩個月前, 老細在Feva Works上堂, 發現讀某Course就有Netbook送, 拿拿淋叫我快d報讀, 仲話係時候進修吓喎! 佢咁講法, 想唔讀都唔得啦!


跟住我就揀咗呢個 Certificate in Adobe CS4 嚟讀喇!


課程由8月28日-10月28日逢星期五晚上7:00-10:00共10堂, 除咗送Netbook (Lenovo IdeaPad Lite S10-2)仲有軟件(Adobe CS4 Design Premium),  Netbook街價都要HK$3290, 而軟件就要HK$15000, 你話係咪好超價呢!


最重要係公司改咗職員進修津貼嘛, 以前HK$1500一年, 而家就HK$5000, 唔用盡佢都對唔住自己啦!


 



課程內容:










Part 1 - Adobe Dreamweaver CS4 (6 hrs)





























認識 CS4 Dreamweaver 全新使用者介面/工具
基礎 HTML code 認識
定義網站
插入圖片
認識 Table 的運用
即時檢視功能
整合 Photoshop CS4 快速修改及更新網頁
更簡易設計CSS
加入FLV 檔案設計可在全新的即時檢視中播放






Part 2 - Adobe Flash CS4 Professional (6hrs)






































基本 Flash 認識
認識全新的 Adobe CS4 Flash 介面
繪圖工具及基礎運用
Timeline 的認識
全新CS4 物件導向動畫
Shape Tween 運用
Motion Tween 運用
3D 變形
移動編輯器
移動預設效果
使用骨塊工具建立反向運動
使用裝飾和噴刷建立程序模型






Part 3 - Adobe Illustrator CS4 (6 hrs)


























認識全新的 Adobe CS4 Illustrator 介面
繪圖工具及基礎運用
多個工作區域
漸層中的透明度
顯露漸層
增強的繪圖樣式
在面板內編輯外觀
分色預視






Part 4 - Adobe InDesign CS4 (6 hrs)



































認識全新的 Adobe CS4 InDesign 介面
即時預檢, 直接在版面中修正問題
SWF 和 PDF 檔案中的頁面切換效果
智慧型參考線
文字工具應用
輸入文字方法
格式化文字
智慧型文字重排
Table 的運用
頁碼的使用方法
交互參照






Part 5 - Adobe Photoshop CS4 Extended (6 hrs)






































認識全新的 Adobe CS4 Photoshop 介面
調整面板應用
遮色片面板應用
流暢畫布旋轉功能
內容感應縮放
更佳的原始影像處理
領先業界的色彩校正功
自動對齊圖層
加深景深
自動混合影像
3D 物件和屬性編輯
革命性的 3D 上色和構圖功能


課程費用HK$4980, 因為送果部Netbook只得1GB RAM, 根本就唔夠裝Adobe CS4 Design Premium, 所以加HK$229換2GB RAM.


Feva Works IT Education Centre
http://www1.fevaworks.com/portal/site/


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 哇哇哇~發達la
    竟然送 Netbook~我都想讀呀但係我做d野都唔駛用到 Dreamweaver~
    [版主回覆09/07/2009 12:22:00]下次見有啱你課程通知你!

    回覆刪除