網頁

2009年9月17日 星期四

歡送午餐@名門私房菜

2009年9月14日星期一


今日Maria在公司最後一日上班, 佢部門同事約咗食午餐, 由於我&Ken哥都同佢地都有密切關係, 所以就跟埋去食喇!


距離公司有三個叮叮站, 本想步行去的, 因臣爵迫近所以都要搭叮叮啦!


每位$80, 2位起, 包括: 小菜(有48款任你揀)、老火靚湯、白飯(可以加添)或白粥、清菜、甜品, 我地6個人, 所以點了6味小菜喇! 



先來一碗話無味精的章魚節瓜湯,
我唔係好知有冇放味精, 同事們都話無, 好香好清甜!


今日清菜: 白芍油麥菜, 原來咁樣都幾好食喎!


鮑汁鵝掌煲: 鵝掌夠淋, 不過就得4隻, 鮑汁味唔係好重!


羅定豆豉雞煲: 好香, 雞滑, 不過勁多油!


名門秘製骨: 用陳皮醃製後酥炸, 超好味, 雖然要減梗磅都食咗兩舊呀!


順德煎釀鯪魚: 魚肉好鮮, 不過個豆豉汁就濃左d!


順德焗魚腸: 焗得漲卜卜, 魚腸洗得好乾淨, 無肥膏, 香而無腥味,
焗得好乾身, 因怕膽固醇高, 只試了一小匙!


麵醬肉鬆蒸豆腐: 呢個第二好味, 一定叫老豆試整過我吃!


今日甜品係木瓜雪耳糖水, 普普通通啦, 都係金源糖水好食d!


整體嚟講味道都唔錯, 不過我就感覺唔到係私房菜囉!


 


灣仔灣仔道93-97號聯泰大廈二樓
2573-2668


 


 


“臣爵”襲港


天 文 台 傍 晚 六 時 或 之 前 改 發 八 號 熱 帶 氣 旋 警 告 2009-09-14 HKT 16:03 天 文 台 說 , 預 計 在 傍 晚 6 時 正 或 以 前 發 出 八 號 熱 帶 氣 旋 警 告 信 號 , 本 港 風 勢 將 會 加 強 。 政 府 提 醒 返 家 路 程 偏 遠 、 轉 折 或 居 住 離 島 的 市 民 , 應 啟 程 回 家 。 政 府 已 通 知 屬 下 此 類 員 工 下 班 。 教 育 局 宣 布 , 所 有 學 校 今 日 停 課 。 學 校 應 實 施 應 變 措 施 , 確 保 學 生 安 全 , 並 在 安 全 情 況 下 , 安 排 學 生 返 家 。


公司宣布4:45-5:00可以準備放工!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言