網頁

2009年4月9日 星期四

三月份生日會@YUYU Sushi

2009年3月25日星期三


happy-birthday-kokoda.jpg Happy Birthday image by marijuana_chris


上星期,馨馨約我為阿姐慶祝生日,阿姐佢330生日嘛,所以預早請佢食餐晏仔啦,比咗幾間公司附近食肆佢揀,阿姐就揀咗YUYU Sushi,呢間新舖,開咗無耐,大家都未去食過,一於試吓啦!


呢間舖有迥轉壽司,不過我地就坐卡位喇!


呢度d招呼都幾好,坐低無耐就送上熱茶,跟住就每人兩件三文魚壽司(侍應話係送喎),Set餐大概$60-$90一個,有湯有沙津,再要加一!


我&馨馨就要咗雜錦魚生飯,阿姐就要海膽魚子熟三文魚飯,睇落好似好細碗,食落先知飽死你,材料新鮮,不過就好似貴咗少少囉!



我地雖然識咗十幾年,就算以前同一個部門,但係都好少一齊食Lunch,可況宜家各散東西,不過大家都會交流吓自己部門的事,尤其是人際關係方面,因為以前我地同一部門時,其他部門的人都話我地係自閉部門,好少會接觸其他部門嘛!宜家走到其他部門工作,就要適應吓,唔可以再自閉喇!好彩大家仲後生,適應力強,無比整死,繼續有糧出,哈!哈!


图片109


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 呢間野初初開係無set lunch ga, 而且幾點去都有好多位坐, 後唻佢加咗SET先有咁多人去食, 重一定要訂位先有位GA

    回覆刪除