網頁

2009年4月7日 星期二

三月份生日會@康荍一歲生日

2009年3月8日星期日


婦女節萬歲!


birthday-cake.gif happy birthday image by seattlepuffin


3月10日係康荍一歲生日,今日我地為佢預先慶祝,但係佢好似唔知我地搞乜鬼,仲要驚到搵阿媽!哈!哈!哈!



我為康荍整咗拿手好味肉醬螺絲粉、咸牛肉焗薯蓉、椒鹽魚肉燒賣、蜜糖司華力腸&炸燶咗春卷咖喱角!


大細妹就整咗金菇肥牛卷!


浩倫媽就整咗三色煙肉卷&大蝦沙津!


康荍媽淨係出錢&買生日蛋糕!



唔覺唔覺康荍就一歲喇,呢個八妹好鬼黐身,8個月之前成日要黐阿媽,連阿媽去廁所都要跟住晒,又唔肯比第二個抱,就算佢老豆抱都唔係幾Like,我地成日話佢,好似驚死我地黐佢d金康咁,好彩,依家大個咗就無咁墀利,除咗婆婆,個個都抱到幾個字!


康荍:祝你快高長大!聰明伶俐!身體健康!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言