網頁

2009年4月20日 星期一

台北捷運之旅 Day 1 出發喇!

2009年3月27日星期五


台北我嚟喇!


十年前與文迪跟團遊台北日月潭,2004年與MingMing亦跟團遊過台北,這些固定景點實在太悶喇!今次又要多謝文迪安排這次行程,試過上次北海道自駕遊之後,感受到自由自在的樂趣,今次台北之旅雖然唔係自駕遊,搭捷運亦十分方便啊!





台灣觀光協會推廣2009旅行台灣年,只要購買台灣「機票+酒店」行程,四季好禮送給你!


1-3月送北高捷運儲值卡、4-6月送主題樂園優惠券、7-9月送台灣特產、 10-12月送溫泉券!


好禮數量有限,送完為止!



我地就攞咗呢張悠遊卡,價值NT$50



約咗文迪兩公婆& SaSa7點半係機場集合,預計搭6點8由上水鐵路站開出果班車,所以6點3就由家出發喇,大概四十五分鐘車程就到咗機場喇!今次又坐咗係賓賓隔離,驚住歷史重演,拿拿淋上樓上坐喇!



正想看看航班資料,文迪& SaSa就叫住我,佢地亦剛剛到步,人齊緊係去check-in先啦,因為文迪已在網上做了check-in,所以只要寄行李便可以,不用十分鐘就完成了,諗住順便造埋回程的check-in,點知櫃台姐姐話我地果張係特價套票,所以唔可以搞回程 check-in。




SaSa話要食早餐飲咖啡,我話一陣機上都有得食不如唔好食啦,但係SaSa係都要食,真係比佢激鬼死!最後係POPEYES買咗兩份早餐一齊食囉!



文迪SaSa去咗買早餐,見條龍咁鬼長,有排先有得食啦,我就過隔離Disney Store八吓,發現有特價品,$200可以買到一件衛衣&一件短就T-Shirt,$40又可以有兩支原子筆,十分超值,仲有好多特價品,可惜時間有限,都係第一時間通知文迪SaSa,唔係比佢地話我有著數無佢地份就慘喇!未出發先破財,哈!哈!哈!話咗佢地知要快手d揀,因為時間緊迫,我地以9秒9到達2號閘口,仲去埋廁所!


 


起機無耐就有早餐食喇,都話咗好快有早餐食啦!這個芝士火腿包又幾好味喎,麵包脆脆的!




大概個半鐘左右,就到達桃園機場,好多人第一時間就去換錢,驚死換唔到咁,我地就休休閒,文迪同佢老公就去咗買煙,SaSa & Me去廁所,跟住先去換錢!


(是日匯率:HK1:NT$4.207)



攞行李果陣有隻Dog Dog,見佢好鐘意追住d攞住手抽袋嘅人,唔通要睇吓有冇走私肉?



跟住我地就出機場搵大有巴士買飛(NT$145)去君悅酒店,時間啱啱好,買完飛就有車出發喇!



大概一個鐘就到咗酒店門口,文迪兩公婆先去Check-in,我就去執執行李準備繼續行程,點知其中一間房可以上房先喎,緊係上房睇睇先,順便去個廁所先!



呢個唔知係乜水,有大班記者圍住佢,我都唔執輸影埋一份先!


有冇人知佢係乜水呀?



五星級酒店真係唔同d,淨係大堂已經好Grand!不過出發前已經有好多人都話呢間好猛鬼,我唔敢話比文迪知,驚嚇親佢嘛!大堂有兩道咁大符咒,乜鬼咁嚇走啦,除咗d鬼佬(外國人)!



上到房睇睇,又真係好靚好大,一d都唔殘舊呀,係暗咗少少啫,住咗3日都瞓得幾好呀!



下一站:鼎泰豐




國泰假期套票計劃


3日2晚機票連住宿:台北君悅大飯店(Grand Hyatt Taipei) HK$2,239/人


續住每晚每人 HK$440


地址:台北市松壽路2號(近市政府站)


http://www.grandhyatttaipei.com.tw/


http://www.cxholidays.com/chl/zh/r/homepage 


機場稅+燃油費HK$309、台灣簽證費HK$55、旅遊保險費HK$98(AXA)


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 酒店好靚,呢個package好抵喎!
    [版主回覆04/28/2009 14:10:00]五星級酒店喎, 係唔同d囉!比多少少錢都值得!
    跟團去多數都係三星, 實在太恐怖, 記得第一次去住過一間, 房門係一度鐵門嚟!

    回覆刪除
  2. 真係?我仲以為跟團多數全四五星酒店添!但Grand Hyatt交通好似無咁方便,去101就近,但去其他地方就遠啲,同埋唔可以一出門口就好多地方行,好似西門町或者忠孝東路咁。
    [版主回覆04/28/2009 14:24:00]其實行去市政府捷運站都係5-10分! 我地就係貪佢夠靜囉!如果係西門町或者忠孝東路會掛住食同行, 咁就唔使瞓囉!

    回覆刪除